Plan formativo Diálogo Social y Negociación Colectiva 2024/2025

Estás en: Inglés A2

Inglés A2

Aprende a comunicarte en lengua inglesa con un nivel de usuario básico

Inscripción

Inicio de curso: 13-05-2025

Fin de curso: 14-07-2025

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  • Aprender conceptos a nivel básico en inglés.
  • Aprender vocabulario en idioma inglés que permita mantener una conversación. 
  • Mantener una conversación en inglés.
  • Realizar actividades prácticas de expresión e interacción oral.

PARTE I

Módulo I. 

1.What a mess! There was a party. 2.There was an amchair. 3.Were you at work this morning? 4.A fiat to rent. 5.Your Home.

Módulo II. 

1.Clithes shopping. 2.Last night. 3.The catalogue. 4.Let´s compare.

Módulo III. 

1.How was your day? 2.Better or worse. 3.What did you do last Saturday. 4.What yoy did yesterday.

Módulo IV.

1.Going back to England. 2.What is he doing? 3.What´s the matter? 4.What are you doing?

Módulo V. 

1.The fortune taller. 2.He is ging to work at home. 3.What are you doing nowadays? 4.What are you going to do? 5.At work.

Módulo VI.

1.Returning to work. 2.This outfit matches. 3.Hight days and holidays. 4.Holidays on-board.

Módulo VII. 

1.Planning a party. 2.She´s hosting a party. 3.Home and seasons. 4.American barbecue. 5.Being at home.

Módulo VIII.

1.Patterns. 2.Pieces os clothing. 3.Clothes and fabrics. 4.Apparel. 5.My new outfit.

Módulo IX. 

1.At the clothing shop. 2.At the clothing shop. 3.Colours, fabrics and accessories. 4.Refund and Exchange policy. 5.Trying clothes.6. Clothes shopping. 

Módulo X. 

1.Animals. 2.Nature. 3.A scenic holiday. 

Módulo XI. 

1.Supermarket. 2.Sections at the supermarket. 3.How much does it cost? 4.What do we need from the supermarket. 

Módulo XII.

1.In a restaurant. 2.Chores andemotions.3. Fast food.


PARTE II

Módulo I. 

1.Buying the perfect camper. 2.Vehicles. 3.The car doesn´t work. 4.Menas of transport.

Módulo II. 

1.On holiday. 2.We´re off. 3.Living under extreme conditions. 4.Travel.

Módulo III. 

1.Let´s go to the isle of wight. 2.How long has she lived in London. 3.International human rights. 4.Movement.

Módulo IV. 

1.Having a breakdown. 2.Fabrics. 3.Dry cleaner´s. 4. Have you ever.

Módulo V.   

1. See you at home. 2.Whta is it made of. 3.I don´t remenber the Word in English. 4.Places and people.

Módulo VI.

1.She´s left me. 2.Going to England. 3.Glastonbury. 4.Enterteiment industry.

Módulo VII.

1.Camping adventures (1). 2. Camping adventures (2).  3.Training for the marathon. 4.You now ambition counts. 5.Carpentry as a hobby. 

Módulo VIII.

1.Types of shoes. 2.Purchasing a pair of shoes. 3.These shoes are broken.

Módulo IX. 

1.Booking a hotel room. 2.Booking a hotel room. 3.What amenties does the resert have? 4.What amenties does the resort have?. 5.The hotel receptionist. 6.The Grand Canyon and the Great Lakes.

Módulo X. 

1.Tourist information. 2.Tourist information. Vocabulary practice. 3.Itineraries. 4.Highland park. 5.Visitors insurance. 6.Visitors insurance. 7.Tourism.

Módulo XI. 

1.What does my cruise include? 2.Booking a raulway ticket. 3.Reporting lost property. 4. Tourit customer care.

Módulo XII. 

1.Clothes chopping. Typical situation. 2.Weather. 3.Outdoor atmosphere. 4.Frozen fun.

  • Presidentes y directivos de empresas, secretarios generales, presidentes y gerentes de asociaciones empresariales. 
  • Responsables y técnicos de departamentos de Recursos Humanos, abogados, asesores y demás agentes implicados y con participación activa en los procesos de diálogo social y/o negociación y gestión o intermediación laboral de las empresas. 

Diploma acreditativo emitido por CEIM y la entidad de formación colaboradora.

Los alumnos aptos tendrán la posibilidad de realizar la certificación TOEIC.

Más información en:

G12 Grupo Empresarial de Servicios S.L

miguel.perez@cursosformate.es

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